יום שני, 27 בפברואר 2012

סבתא מפסלת בבלונים

מדי שבת מתיצבים אצלי הילדים ואיתם 5 נכדים.
בכל פעם חוזרת על עצמה אותה הדילמה:   במה נעסיק את הילדים היום??
תעסוקת הילדים כדאית מאד,  פשוט כי אם אנחנו רוצים לצלוח בשלום את השבת כדאי מאד שהילדים יהיו עסוקים.
גם כי אם אנחנו רוצים שכל קירות הבית יעמדו באותו מקום , כדאי להעסיק אותם,
גם כי אם אנחנו רוצים שיישארו לנו כמה כלים מהסרויס - גם סיבה טובה,
וגם כי אם אנחנו רוצים מינימום פצועים וחבולים  באותה שבת - גם סיבה טובה לתעסוקה,
בעודנו מתלבטים ומעלים כל מיני רעיונות עלה בדעתי ללמוד להכין יצורים ודמויות מבלונים
ונמצא לי מורה נחמד בשם נעם שהוא כולו בן 10 ומזמן לא ראיתי ילד קטן עם כישורי הוראה מופלאים כשלו

שלימד אותי קצת בנושא





  ואם תהיתם למה הכוונה , אולי תרצו  עוד  הדגמה





אולי תרצו לעשות  בעצמכם  כלב קטן




ואם תרצו לראות אותי ואת נעם תסתכלו כאן

עוד הדגמה קטנה ועוד ייעוץ קטן ואנחנו מתקדמים




ועוד נועם ממשיך ומסביר בסבלנות


אם תרצו עוד הסרים ותמונות, יש ללא סוף







כדאי לכם גם.

3 תגובות:

  1. הי, רשימה מאוד נחמדה. לא הצלחתי לראות את התמונות שלכם... אסף

    השבמחק
  2. וואו! כמה רעיונות הבאתי לי, עכשיו אני רק צריך לחכות לנכדים....!
    תודה רבה רנה!

    השבמחק
  3. איזה רעיון נפלא, התמונות והסרטונים מקסימים.
    הצחקת אותי לגמרי עם העניין של העסקת הילדים כדי להשאיר את הבית שלם. זה כל כך מדוייק. לפעמים היצירתיות שלהם עולה לי ביוקר.

    השבמחק